O Nas
Nasza przygoda z kawą zaczęła się od...
… przygotowywania kawy na sposób włoski. Zanim poznaliśmy
kawę z ekspresu ciśnieniowego, przygotowywaliśmy ją sami w kawiarce. Dzięki rozwojowi biznesu,
poznaliśmy smak kawy z ekspresu i zdołaliśmy zaproponować ją klientom naszych pizzerii.
Nauczyliśmy się rozpoznawać kawę wysokiej jakości i różnym sposobie palenia ziarna. Nareszcie, z
otwarciem kawiarni, możemy rozwinąć naszą pasję i wykorzystać wiedzę o kawie, serwując
wszystkim przyjemne chwile z klasą. Kawiarkę dedykujemy klientom, dla których kawa to coś więcej
niż napój. Picie jej związane jest z uroczystą, wspólną chwilą relaksu. Jest rytuałem, który pozwala
nam pobyć razem. Nie przygotowujemy już ciemno palonej kawy w kawiarce ale niezmiennie
doceniamy ten moment dnia, który spędzamy przy dobrej kawie.
Kawiarka to lokal serwujący kawę i lody o podwyższonej jakości, a także ciasta od rodzimego
cukiernika, gorącą czekoladę i zimne napoje. Oferta kawiarni skierowana jest dla klientów
marketu, chcących zrobić sobie chwilę przerwy między zakupami, rodziców
przyprowadzających dzieci na lody, seniorów, którzy lubią spotkać się przy dobrej kawie.
Wszyscy mają odrobinę wyższe oczekiwania nt. jakości i preferują marki premium od tych,
które serwują standardową jakość produktów.
Drugim priorytetem jest serwowanie lodów o jakości wyższej niż standardowa. Współpraca z
doświadczoną firmą Froneri, będącą właścicielem marki Schöller gwarantuje wysoką jakość
produktów i dedykowana jest tylko dla gastronomii, tj. asortymentu nie można dostać w standardowej
sprzedaży. Marka ta dostarcza autorskie, interesujące smaki, dzięki czemu kawiarnia staje się jeszcze
bardziej konkurencyjna lokalnie. Dodatkową wartością lodów Schöller jest brak barwników
sztucznych w produkcie i naturalny smak, który marka upowszechnia prowadząc szeroko zakrojoną
kampanię reklamową.
Pomysły na ulepszanie/odświeżanie oferty pozyskiwane są przede wszystkim bezpośrednio od
personelu a także klientów. Ekipę kawiarni tworzą pracownicy, którzy są specjalistami w swojej
dziedzinie i w nienarzucający i przyjazny sposób potrafią przekazać swoją wiedzę o
asortymencie, przede wszystkim o kawie. Biorą oni udział w regularnych szkoleniach
baristycznych i są na bieżąco z trendami obowiązującymi w branży.